تحولات لبنان و فلسطین

روزنامه لبنانی السفیر به نقل از منابع عربی نوشت که وزیران امور خارجه ایران و عربستان در حاشیه نشست اخیر وین در مورد پرونده های مهم منطقه گفت و گو کردند.

در دیدار 3 ساعته ظریف و الجبیر چه گذشت؟
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان؛روزنامه لبنانی السفیر به نقل از منابع آگاه عربی نوشت: دیدار بین محمد جواد ظریف و عادل الجبیر وزیران امور خارجه ایران و عربستان در حاشیه نشست اخیر وین بیش از سه ساعت به طول انجامید که در آن پرونده های منطقه ای به اضافه موضوع مناسبات دو جانبه بررسی شد.
این منابع با اشاره به اینکه وزیران امور خارجه ایران و عربستان  در این نشست بر سر بیشتر موضوعاتی که در مورد آن گفت و گو کردند به توافق دست نیافتند، افزود: در دیدار ظریف و الجبیر در مورد پرونده یمن و سوریه توافقی حاصل نشد.
به نوشته السفیر وزیران امور خارجه ایران و عربستان بر لزوم حل سیاسی بحران های جاری تاکید کرده و اظهار داشتند که نمی شود هیچ کشوری را در منطقه از خطر تروریسم مستثنی کرد.
این روزنامه در بخش دیگری نوشت: طرف ایرانی در این دیدار بر حمایت از ثبات منطقه خلیج فارس به خصوص عربستان تاکید کرده و اظهار داشتند که ترکش هر گونه بی ثباتی منطقه خلیج فارس را در بر می گیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    بيچاره آقاي ظريف كه سه ساعت با اين كله پوك ور رفته تا به او بگويد كه اسلام فقط آني است كه پيامبر و آل طاهرش معرفي نموده اند نه عبدالوهاب و ابن تيميه . آخرش هم فكر نمي كنم در كله الجبير جز كچ چيزي ديده باشد . همين يك فداكاري آقاي ظريف خدمت بزرگي است كه جاي تقدير دارد . البته بشرطي كه تكرار نشود چون مي ترسيم كه در صورت تكرار سر به بيابان بگذارد .....